دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

ساخت ویروس

همان‏طور که می‏دانید بسیاری از ویروس‏ها و کرم‏های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‏کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‏کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‏شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‏ها برای انتشار گسترده است. به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‏توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. امیدواریم از این ترفند استفاده‏ای سالم داشته باشید.

برای این کار:

فرض می‏کنیم یک فایل به نام p30tarfand.txt در اختیار داریم و قصد داریم این فایل را در کلیه پوشه‏های یک درایو کپی کنیم.

پیش از هر کاری فایل مورد نظر را که در اینجا Tarfandcity.txt است را در درایو C کپی میکنیم. (در همان ریشه درایو C)

سپس برنامه Notepad ویندوز را اجرا نمایید. برای این کار از منوی Start به All Programs و سپس Accessories بروید و بر روی Notepad کلیک کنید.

حال کد زیر را عیناً در محیط Notepad وارد کنید:

 

for /r \ %%a in (p30tarfand.txt) do copy "c:\p30tarfand.txt" %%a

 

دقت کنید در کد فوق به جای p30tarfand.txt نام فایل مورد نظر خود را به طور کامل جایگزین نمایید. همچنین حتماً نیازی نیست فایل را در درایو C کپی کنید، می‏توانید در همین قطعه کد، آدرس محل ذخیره فایل را به جای درایو C وارد کنید.

پس از این کار، از منوی File بر روی Save as کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. و در درایوی که قصد دارید فایل مورد نظر را در کلیه پوشه‏های آن تکثیر کنید، ذخیره نمایید.

به عنوان مثال  اگر قصد داریم درایو D را از فایل مورد نظر پر کنیم، نام فایل را Worm.bat قرار می‏دهیم و آن را در درایو D ذخیره میکنیم.

اکنون تنها کاری که لازم است بکنیم این است که به درایو D برویم و فایل Worm.bat را اجرا کنیم. با اجرای این فایل تکثیر فایل p30tarfand.txt در کلیه فولدرهای موجود در درایو D شروع می‏شود.

دقت کنید این کار به سیستم شما آسیب نمی‏زند، بلکه فقط و فقط باعث کپی شدن یک فایل خاص در کلیه فولدرهای درایو مذبور می‏گردد.

 

با کمی دستکاری این کد می‏توانید کارهای پیچیده‏تری نیز صورت دهید  . 

 

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.لطفا 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد