دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

نحوه جستجوی یک فایل با پسوند خاص در 4shared

احتمالاً شما نیز با سایت 4shared.com  آشنایی دارید. 4shared را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های آپلود و به اشتراک‌گذاری فایل دانست که علاوه بر این که رایگان است از دردسرهای رایج سایت‌های آپلود فایل نیز مبراست. یکی دیگر از امکاناتی که 4shared را از مراکز آپلود دیگر متمایز می‌کند، قابلیت جستجوی فایل‌های موجود در آن است. به این صورت که شما می‌توانید فایل‌های عمومی آپلود شده در 4shared را با وارد نمودن نام و پسوند فایل، جستجو کرده و دانلود کنید. این قابلیت به هنگامی که شما در جستجوی یک موزیک یا یک برنامه هستید بسیار به کمک شما می‌آید و شما را از سرگردانی در سایت‌های مختلف نجات می‌دهد. اما قسمت جستجوی 4shared دارای یک مشکل است و آن محدود بودن پسوند فایل‌های مورد جستجو است. به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید فایلی با پسوند kgb را جستجو کنید، این پسوند در میان پسوندهای موچود در لیست، وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم به تشریح بخش Search سایت 4shared بپردازیم و همچنین نحوه جستجوی هر فایل با هر پسوندی را نیز برای شما بازگو کنیم.

 

ابتدا جهت ورود به بخش جستجوی 4shared به لینک زیر مراجعه کنید:

 

http://search.4shared.com 

در این صفحه می‌توانید عبارت مورد نظر خود را وارد نمایید و آن را در میان کل فایل‌های آپلود شده جستجو کنید.

اما جهت تنظیمات بیشتر بر روی Search options کلیک کنید. همان طور که می‌بینید در قسمت Type of file پسوندهای فایل‌های مختلف قابل انتخاب است. اما همه پسوندها وجود ندارد. برای حل این مشکل کافی است آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگر خود وارد نمایید:

 

http://search.4shared.com/q/BBQD/1/FileType/Keyword 

سپس به جای FileType پسوند مورد نظر و به جای Keyword نام فایلی که قصد جستجوی آن را دارید را وارد کنید.

به عنوان مثال اگر ما در پی فایلی با نام p30tarfand و پسوند 7z باشیم، آدرسی که باید در مرورگر وارد کنیم به این صورت خواهد بود:

 

http://search.4shared.com/q/BBQD/1/7z/p30tarfand 

به این ترتیب می‌توانیم هر فایلی را در 4shared جستجو کنیم  

 

برای خمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید لطفا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد