دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

حذف و نصب مجدد نرم افزارهای ویندوزی مثل ویندوز مدیا پلیر

همان طور که می دانید پس از نصب ویندوز، تعدادی نرم افزار همانند Windows Media Player یا Internet Explorer به صورت خودکار روی ویندوز نصب هستند. اما چون بیشتر برنامه‌ها برای ارتباط با هسته اصلی سیستم‌عامل یا ارتباط با همدیگر از COM استفاده می‌کنند، به مرور پس از نصب برنامه‌های متفاوت روی وبندوز و تعدد DLLهای ثبت شده در ویندوز، ممکن است این برنامه‌ها آن‌طور که باید درست عمل نکنند و نیاز به نصب مجدد داشته باشند. اما حتما می دانید که نرم افزارهای ویندوزی مثل Windows Media Player قابلیت حذف به صورت معمول را ندارند چون در لیست نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز نیستند! پس باید چه کار کرد؟ آیا نصب مجدد ویندوز برای رفع این مشکل بهترین راه است؟ همچنین اگر بخواهید برخی نرم افزارهای ویندوزی را که اصلا استفاده نمی کنید برای افزایش فضا یا سرعت ویندوز حذف نمایید چه می کنید؟ همچنین بازی های ویندوز؟ ما در این ترفند از پی سی ترفند به نحوه حذف و نصب مجدد کلیه نرم افزارها و بازی های ویندوزی می پردازیم.

 

برای این کار:

ابتدا به Control Panel رفته و گزینه Programs را انتخاب نمایید.

سپس از منوی Program And Features گزینه Turn Windows Features on or off را انتخاب نمایید.

پس از ظاهر شدن لیست، برای حذف نرم افزار دلخواه  تیک کنار نرم افزار را بردارید و اجازه دهید تا سیستم راه اندازی مجدد شود به همین راحتی نرم افزار مذکور از ویندوز حذف شده است!

اما برای نصب مجدد کافی است دوباره به مسیر گفته شده بروید و تیک کنار نرم افزار مذکور را بزنید و چند ثانیه منتظر بمانید نرم افزار مذکور به صورت خودکار نصب شود!

 

به عنوان مثال برای حذف نرم افزار Windows Media Player کافی است در بخش Media Features تیک گزینه Windows Media Player را بردارید و پس از تایید، سیستم خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

پس از بالا آمدن ویندوز نرم افزار Windows Media Player از ویندوز شما حذف شده است.

اما برای نصب مجدد نرم افزار مذکور کافی است دوباره به مسیر گفته شده بروید و تیک گزینه Windows Media Player را بزنید پس از چند ثانیه، نرم افزار مذکور به صورت خودکار نصب می شود.

نکته: شما می توانید از این روش برای حذف یا نصب نرم افزارها یا بازی های ویندوزی دیگر استفاده نمایید. 

 

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.لطفا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد