دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

ساخت کلید میانبر برای Safely Remove Hardware

با گسترش هر چه بیشتر انواع حافظه های جانبی که از طریق درگاه USB به کامپیوتر وصل می شوند و کاهش قیمت این نوع حافظه ها و مزایای بسیار زیادی دیگر از جمله اندازه کوچک و قابل حمل بودن آنها و عدم حساسیت به ضربه و سرعت بالای انتقال اطلاعات ، امروزه استفاده از این نوع حافظه ها بسیار متداول شده است.

اما به نظر می رسد که هنوز خیلی از افراد به چگونگی استفاده صحیح از این وسیله توجهی نمی کنند .

هنگامی که شما در ویندوز یک سخت افزار را از طریق درگاه USB به سیستم خود وصل می کنید آیکون کوچکی در کنار ساعت (System tray) شما به چشم می خورد که شما را از قطعاتی که از طریق این درگاه به کامپیوتر خود وصل کرده اید ، مطلع می سازد و در صورت نیاز قادرید تا آنها را متوقف سازید که به این عملSafely Remove گفته می شود .

همیشه هنگامی که قصد جداسازی سخت افزاری که از طریق USB به کامپیوتر متصل شده است را دارید می بایست حتما قبل از جدا سازی آن را متوقف سازید . در غیر این صورت این کار می تواند صدمات جبران ناپذیری به سخت افزار شما و یا اطلاعات حاوی آن وارد کند .

 

 

شاید یکی از دلایل عدم استفاده کاربران از Safely Remove Hardware در ویندوز ، تنبلی باشد ! چرا که برای طی کردن این کار می‌بایست چندین مرحله را انجام دهید و چند کلیک رو با ماوس انجام دهید .

کاش ویندوز برای قابلیت Safely Remove Hardware یک کلید میانبر (Shortcut) تعریف می‌کرد .

خوب پس بیایید خودمان دست به کار بشیم و یک کلید میانبر برای عمل Safely Remove Hardware تهیه کنیم … 

 

dir="ltr">  برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید لطفا 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد