دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

دنیای آموزش و ترفند

دانلود نرم افزار عکس جومونگ انواع مقالات فارسی در مورد بهترین زمینه در مورد کامپیوتر منبع گرفته از www.p30word.com دانلود نرم افزار رایگان وبلاگ ن

دانلود برنامه بارکدخوان اندروید

نرم افزارهای گوشی های آندروید معمولاً علاوه بر لینک دانلود دارای بارکد نیز می باشند. بارکد ممکن است حاوی اطلاعاتی نظیر توضیحات محصول، تقلبی یا اصل بودن محصول و لینک دانلود محصول باشد. که در مورد نرم افزارهای اندروید مورد اخیر (یعنی لینک دانلود) بیشترین کاربرد را دارد.


پس از نصب نرم افزار بارکد خوان بر روی گوشی اندروید ، می توانید از بارکد محصول توسط دوربین گوشی، عکس بگیرید. بلافاصله گوشی شروع به دانلود نرم افزار مربوطه خواهد کرد. در زمان نگارش این مطلب آخرین ورژن نرم افزار بارکدخوان اندروید 3.53 می باشد. BarcodeScanner3.53.apk

لینک ها:

align="right"> 
برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.لطفا 
 


دانلود دیکشنری رایگان

Lingoes نام دیکشنری رایگان و قدرتمندی است که دیکشنری های دیگر را میزبانی می کند. به این معنی که هر کس می توند یک دیکشنری اختصاصی برای لینگوس بنویسد و آن را در اختیار عموم قرار دهد.


این دیکشنری زبان فارسی را پشتیبانی می کند و در زمان نگارش این مطلب 6 دیکشنری برای زبان فارسی در سایت لینگوس قرار گرفته است. دیگشنری روانشناسی انگلیسی و فرانسوی به فارسی ، دیکشنری عمومی انگلیسی به فارسی و.... از ویژگی های مهم این دیکشنری می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد که نیاز به هیچ سریال یا کد خاصی برای فعال سازی نرم افزار نمی باشد. در لینگوس می توانید یک کلید میانبر مانند دکمه وسط موس یا راست کلیک و یا هر کلید میانبر دیگری برای احضار برنامه و ترجمه کلمه تعریف کنید. با فشردن کلید میانبر کادری در زیر کلمه نمایان می شود که معانی کلمه در آن نوشته شده است. در ورژن جدید این برنامه قابلیت جدیدی به نام cursor translator افزوده شده است که با استفاده از این قابلیت هنگام مرور صفحات وب با قرار گرفتن موس بر روی یک کلمه معنی آن کلمه به صورت بلادرنگ نمایش داده می شود. این برنامه بر روی ویندوز 2000 و XP و 2003 و ویستا و 7 قابل نصب است. همچنین در IE6 به بالا و فایرفاکس3 می توان از قابلیت cursor translator استفاده کرد.

لینک ها:

سایت لینگوس
دانلود برنامه لینگوس
صفحه دانلود دیکشنری های فارسی لینگوس
تصاویری از محیط برنامه
« دانلود دیکشنری رایگان »
align="right"> 
برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.لطفا 
 


مشاهده نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش به صورت استخدام پیمانی اعلام شد. برای مشاهده اسامی افراد قبول شده در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش به پایین همین مطلب مراجعه کرده و در بخش لینک ها بر روی لینک سایت مربوطه کلیک کنید. اسامی داوطلبان پذیرفته شده مرحله ی اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا سه برابر ظرفیت لازم می باشد.


تمامی افراد پذیرفته شده در مرحله اول آزمون استخدام آموزش و پرورش لازم است با مراجعه کردن به سایت آموزش و پرورش و مطالعه اطلاعیه مربوطه، فرم اطلاعات فردی را دریافت کرده و بعد از کامل کردن با 2 قطعه عکس (پشت نویسی شده) و همچنین کپی تمامی صفحات شناسنامه ، حداکثر تا روز شنبه 26-04-89 با پست پیشتاز به اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود ارسال نمایند. (آدرس پستی دقیق به منظور ارسال مشخصات فردی را از اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود بپرسید.)

مرحله ی دوم آزمون به صورت مصاحبه تخصصی و یا عملی می باشد. کارنامه افراد پذیرش نشده در آزمون استخدام آموزش و پرورش ، از روز شنبه 26-04-89 در سایت سنجش قابل دریافت است.

لینک ها:

مشاهده افراد پذیرفته شده در مرحله اول آزمون
مطالعه اطلاعیه و دریافت فرم اطلاعات فردی و تکمیل آن
مشاهده سایت آموزش و پرورش
سایت سنجش برای مشاهده کارنامه از 26-04-89
« مشاهده نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش »
align="right"> 
برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.لطفا 
 


آقای رضا هادی

دانلود آهنگ سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی

این آهنگ مربوط به تیتراژ مجموعه تلویزیونی فاصله ها است که از شبکه 3 سیما پخش می شود.

آهنگ سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی توسط فواد غفاری آهنگسازی و شهاب اکبری تنظیم شده است. برای راحتی شما در دانلود آهنگ سریال فاصله ها، این آهنگ از سه سرور مختلف از جمله رپیدشیر و فورشیرد قابل دانلود است.

لینک ها:

دانلود آهنگ فاصله ها با لینک مستقیم
دانلود آهنگ فاصله ها از رپیدشیر
دانلود آهنگ فاصله ها از فورشیرد
« دانلود آهنگ سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی »
align="right"> 
برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.لطفا 
 


آقای رضا هادی
0 نظر